bokstugan.blogg.se

Hej jag är en kille på 17 år som gillar att läsa böcker. Jag spelar också fiol och på den här hemsidan så tänker jag skriva om böcker jag har läst och ge dom betyg.

böcker!!!!

Publicerad 2015-03-04 20:19:00 i Allmänt,

Jag är en kille som gillar att läsa böcker. Mitt intresse för att läsa böcker startade sommaren 2014. Det var boken the fault in our stars som öppnade bokvärlden för mig. Sedan dess har jag läst massor av böcker och det kommer vara dom böckerna och även nya böcker som jag kommer läsa som jag tänker skriva om på denna blogg och skriva omdömen till varje bok. Jag kommer skriva om minst en bok i veckan och sen kommer det säkert komma små inlägg också.
Jag hoppas att dom som läser denna blogg kommer gilla den. Hade bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela